Ultimele subiecte pe forumAcasaCalendarFAQCautareMembriGrupuriInregistrareConectare

[Ghid]Metin2(Incepator)


Sh4DoW


Mesaje : 61
Data de inscriere : 23/08/2010


Vezi profilul utilizatorului

MesajSubiect: [Ghid]Metin2(Incepator) Lun Aug 23, 2010 5:28 am

Cuprins:
a)Puncte status
b)Sabii, arme de 2 maini
c)Vraji, competente, magii
d)Stategii dueluri
Nota Autorului
========================


a) Puncte status


Punctele
status pentru un razboinic corp se pun 2VIT - 1STR. De ce?! Aura sabiei
confera un damage relativ mare, deci, practic compenseaza STR-ul. In
schimb razboinicului corp ii lipseste apararea, de aceea el trebuie sa
reziste lurelor, si are nevoie de aparare. Personal, cred ca Razboinicul
corp nu are nevoie DELOC de INT deoarece atac magic nu are iar pt
magiile folosite exista licorile albastre.
VIT: "PV si apararea sunt imbunatatite" -2
INT: "PM si puterea magica sunt imbunatatite" -0
STR: "Valoarea atacului este imbunatatita" - 1
DEX: "Exactitatea si evadarea sunt imbunatatite" - (dupa 90 VIT 90 STR full)

b)Sabii, arme de 2 maini


Voi prezenta doar armele cele mai importante, deoarece multe arme sunt intermediare in "viata" unui caracter.

Level 1: Sabie
Level 5: Sabie lunga
Level 20: Sabie lata
Level 30: Sabie luna plina (FMS), [cu o paguba medie destul de mare in PvM, un FMS +9 poate fi tinut pana la level 65+]
Level 65: Nimfa
Level 65: Sabie batalie
Level 70: Spada
Level 75: Sabie otravita

Level 1: Glefe
Level 5: Sulita
Level 20: Guisarme
Level 25: Coasa de razboi
Level 30: Lama fier rosu (RIB), [RIB +9, pag medie 10%+, cal armat/ militar, Aura sabiei, Iures -> o combinatie foarte buna]
Level 65: Lama magnetica
Level 65: Lance partizan
Level 70: Lance semi-om
Level 75: Sabia maniei


Nota: Un razboinic corp poate folosi arme de 2 maini, indicat ar fi de pe cal si cu iuresul activat.

c) Vraji, competente, magii


Aura
Sabiei: Aceasta vraja trebuie sa fie primul Master (M) la un razboinic
corp deoarece consta in marirea atacului/ damagelui. Atacul provcat de
acest skill creste odata cu punctele puse pe STR.
Iures: Marirea
vitezei de atac si marirea vitezei normale, recomanadat ca al doilea
skill, foarte folositor de pe calul armat/ militar
Vartejul Sabiei:
Poate fi pus si ca al doilea skill, atac asupra mai multor tinte, un
damage foarte mare.Indicat daca inca nu aveti calul armat sau decideti
sa cresteti de jos.
Incizie tripla: 3 lovituri de arma, skllul poate fi ratat, foarte bun atat PvP cat si PvM.
Izbitura:
Recomandat al 5-ilea skill, are sansa de stun, skillul poate fi ratat
daca inamicul se deplaseaza la o distanta destul de mare.

d) Strategii dueluri

Aceasta
este o strategie clasica aplicata de toti razboinicii corp de aceea
cand va luptati cu un caracter care are sansa de stun conteaza foarte
mult cine da primul
La inceput: Aura sabiei + Iures
In duel: Izbitura -> Vartejul Sabiei -> Incizie tripla -> Lovituri de arma pana cand se reincarca skillurile.
Daca doriti un caracter PvP indicat ar fi itemele cu PV, aparare sabie, aparare 2 maini.
Pentru un caracter PvM folositit itemele cu PV si eventual critic
Razboinicul Mental este cunoscut ca si "Tanker", de ce ?
Pentru
ca datorita corpului rezistent el este prevazut cu o aparare care-i
permite sa inlature in jurul sau grupe uriase de monstrii.
Acest
razboinic mai este cunoscut ca si caracterul cu cele mai lente skill-uri
si cele mai greu de utilizat, astfel incat , va trebui sa practice
foarte mult inainte sa le stapaneasca bine.
Razboinicul Mental este cu siguranta un caracter independent.
Acest ghid este doar un aviz cu modul în care ar trebui să faceţi dumneavoastră Razboinicul Mental.

Avantajele Caracterului:
-Nu veti avea nevoie de potiuni cu PV la fel de mult ca si alte caractere;
-Veti avea destula aparare cea ce vă va transforma intr-un tank;
-Veti creste in nivel destul de usor;
-Veti avea nevoie de armuri cel putin +5; (* adica nu neaparat totul +9 va veti descurca si cu una +5)

Dezavantajele Caracterului
-Veti avea nevoie de arme foarte bune cel putin +7 , si in special arme care se folosesc cu 2 maini;
-Veti folosii ceva potiuni de Mana si vă va lua ceva timp la spart metine , ucis monstrii, etc.

Inceputul...
Incepeti sa cresteti pana la cel putin level 5.
La fiecare level veti primi 3 puncte de status pe care le veti distribuii astfel : 2 STR (Atacul) si 1 VIT (Vitalitatea).
Primiti
1 punct pentru competente la fiecare level. Cand incepeti la level 1 nu
primiti niciun punct pentru levelul pe care il aveti deja, asa ca de
Razboinic Mental vorbim numai de la level 5 cand veti avea deja 4
puncte.
Când ajungeţi la nivelul 5, duceti-va la invatatorul de
putere mentala si puneti un punct pe Corp Rezistent , Atacul Spiritului ,
Zdruncinare , Zdrobire / Atacul Sabiei.
La level 6 veti pune punctul acumulat pe skill-ul ramas.
Sa
nu uitati niciodata sa duceti la capat toate misiunile deoarece aceste
sunt o oportunitate sa castigati Experienta , Yang , Iteme si Echipament
care va vor fi foarte utile in joc.

Statusul...
Ei bine, în
opinia mea, ar trebui să faceti 2 Str. 1 Vit, până cand Str. est plin (*
adica 90 de puncte adaugate) . După ce Str. este complet continuati cu
adăugarea de puncte pe Vit şi apoi pe DEX (Dexteritate).
Unii oameni
cred că este ciudat adăugarea de puncte pe Vit după ce au str. full ,
dar cred că Aparare si PV nu sunt niciodată de ajuns.

Competente... (* aici nu ma voi lua dupa ghid ci voi face asa cum cred eu ca este mai bine)

PvP > Corp Rezistent > Atacul Spiritului > Zdrobire > Zdruncinare > Atacul Sabiei
PvM > Corp Rezistent > Zdruncinare > Zdrobire > Atacul Spiritului > Atacul Sabiei

Pareri despre skill-uri...

Corp Rezistent



Avantaje:
-Creste aparare INSTANT ;
-Cu Corpul Rezistent activat la G1, sau mai mare, Ninja Lama va da doar 2 lovituri maxim cu Pumnalul Rulant.

Dezavantaje:
-Scade viteza de miscare;
-Este un skill care poate fi inlaturat folosind skill-ul Risipirea Magiei al Sura Arme.

Atacul Spiritului



Avantaje:
-Este cel mai bun skill al Razboinicului Mental si unul dintre cel mai bun printre celelalte competente;
-Are unul dintre cele mai scazute timpuri de incarcare dintre toate skill-urile Razboinicului Mental.

Dezavantaje:
-Probabil ca il veti rata de multe ori mai ales in dueluri.

Zdrobirea



Avantaje:
-Este un skill foarte puternic;
--Are unul dintre cele mai scazute timpuri de incarcare dintre toate skill-urile Razboinicului Mental.

Dezavantaje:
-Probabil ca il veti rata de multe ori mai ales in dueluri.

Zdruncinarea



Avantaje:
-Loveste mai multe tinte;
-Are sansa la necunostiinta de 30% la P;
-In dueluri sau warr-uri nu o veti rata asa de usor ca Atacul Spiritului sau Zdrobire.

Dezavantaje:
-Timp de racire mare;
-Daune minime.

Atacul Sabiei



Avantaje:
-Loveste o singura tinta;
-In dueluri sau warr-uri nu o veti rata asa de usor ca Atacul Spiritului sau Zdrobire;
-Este un skill cu sansa la necunostiinta

Dezavantaje:
-Timp de reincarcare mare;
-Daune minime.

Leveling...
LvL 1-21 -» Moobi din prima harta.
LvL 21-30 -» Salbatici
LvL 30-35 -» Orci / LvL 30-45 -» Party-uri la ori Negrii
LvL 35-45 -» Desert
LvL 45-55/60 -» v1 (Spider Dungeon 1)
LvL 55/60-80 -» v2 (Spider Dungeon 2)
LvL 80-86 -» Etajul 8 al Turnului Demonilor
LvL 86-99 -» Watery Cavern si Padurea Rosie.

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ScoateDeMetin :: Tutoriale :: Tutoriale Metin2RO-
creeaza un forum | © phpBB | Forum gratuit de suport | Contact | Semnaleaza un abuz | Poti avea un blog